Assalamualaikum w.b.t wah harini lepas subuh aku tak tidur pun sampai sekarang hum taktahu lah malam tadi tak boleh tidur ada je yang nak dipikirkan dengan pening kepala sampai sekarang rasa mengantuk tapi bila nak tidur tak boleh pulak mengada ngada ni haha okay ni nak cerita i dah 6 bulan bertudung hehe alhamdulillah aku dapat bertahan cause selama ni aku mana ada macam ni thanks to allah kerana bukak kan hatiku untuk menerima hidayahmu okay pejam celik pejam celik dah nak masuk 2013 kan ? Ya allah aku dah form 3 lol baru form 3 hum cepatlah habis skolah hehe dan tak lama lagi aku akan meninggalkan 2011 dan 2012 banyak kenangan kan dalam setiap tahun semakin lama kita membesar tak lama lagi aku post nak kawin pulak ? hahaha bahaya ni . aku harap tahun depan tahun yang bermakna bagi aku dah tahun yang akan datang jugak perjalanan aku masih jauh lagi hum kepada azim abdul rahman awak tahu tak saya rindukan awak ? saya tahu saya hanya adik angkat awak tapi hum rindu awak tahu lah dah masuk uitm or kolej watebe dekat penang taknak mai dekat saya hum kejam ada abang cenggini :'< tau ah dah ada awek hok aloh ramai dah sombong dengan aku haha maklumlah dah tak layan pesbuk ai layan twitte je :p okay ni je kot nak cerita sbab pagi2 ni rasa macam nak update sesuatu tapi ntah benda ni aku cerita ha ha ha okay bye .
cerita aku hebat kan