Assalamualaikum w.b.t *ehem ehem* ite batuk :( mohon simpati . kekeke dah enough ni haa dah lama betul tak update sbab taktau nak cerita apa so harini aku nak bercerita ! nahh cuba tengok gambar ni cuba huraikan kenapa dengan gambar ni ? haa jawab jawab :

Amboi shaz ni , nak bercerita ke nak soal jawab ? lul k nak tahu im the only girl (melayu) in my class . sedih tak sedih kena trima lah 10 bulan kan yang lain semua perempuan chinesse and lelaki melayu adalah 5 cenggitu . ish apalah sekolah sg.long ni kan :< nasib baik ada sorang tu aku kenal dari form 1 so bila nak tulis ke dia datang duk sebelah aku so takda lah lonely sangat tapi bila dah habis salin dia blah . haha sakek hatik guak k nevermind hum dah nak masuk 4 minggu , so okay lah dah bolehlah biasakan diri ni nanti lama lama aku okay kot , ada kawan ke insyallah :'>  tapi bosan jugak kalau cikgu tak datang/masuk klass nanti taktau nak buat apa tapi adalah aku habiskan kerja sekolah yang cikgu bagi dalam masa tu ececeh ghaaaaajin kan *v* , niat nak tidur tapi takleh tidur ish macam mana korang boleh tidur dalam klass haa ? tak sakit ke kepala ? tak sesak ke nafas tutup kepala semua ? nanti bangun berbekas muka e'yuw malu weh . buat masa ni takdalah time blajar aku ngantuk tapi perhimpunan aku yaaa ! weh harini aku mcam ugh dahla budak perempuan kena denda kita yang tk bersalah pun kena juga . *ini tidak adil tidak adil tidak adil* k stop about sekolah . Yeayyy minggu ni just 3 hari je aku sekolah sbab khamis maulud , jumaat sekolah wa merentas desa *tak pergi* ^v^ bab2 cenggini memang dah malas nak pergi sebab entahlah lagipun keesokkannya dah busy dengan along nak menikah dah lah buat kat rumah kalau buat kat majlis tak usah nak pikir2 sngt kan dah nak buat mcam mana nak jugak buat kat rumah haih dengor jelah ckap mak bapak kita dok . lagi dua minggu sebelum raya cina along bersanding pulak 9.2 ni haa sesiapa yang nk pergi aku jemput korang yaa dekat kompleks sukan bandar tun razak . yang jauh tu tak usoh lah yaa tpi ada transport boleh gak dtang ! gua tak kisah meh :B . but aku ni tak habis sedih lagi kot..along dah kawin nanti dah tak duk sini so aku sensorang nak tunggu aku kawin lama lagi ah jawabnya . haaa redha jelah nak buat camna kan tkkan tknak bagi along kawin kot tapi ntah lah semua aku kena biasakan lepasni angkat baju lipat semua aku , masak aku dah kena tlong nanti , nanti aku tak paham math ke apa nak tnya kat siapa ? mak confirm ZzZz . Ya Allah .. lah panjang jugak aku bercerita kan lol okaylah smpai disini je :( kita nak tido esok sekolah ai sesi pagi dah not petang . dulu boleh lah membuta smpai 11 pagi skrng pukul 6.20 kena bangun . k assalamualaikum dan selamat malam kecemuanya . ececeh tk comel pun . BYE !
cerita aku hebat kan